Brain pulse

utorak, 15.01.2008.

Post Scriptum

Po izdanju zadnjeg posta primio sam mnogo komentara u kojima su nam neki blogeri davali podršku, na čemu im se zahvaljujemo, a neki se baš i nisu slagali sa tekstom i krajnjim zaključcima, neki (za koje se možeš samo lupit po čelu i pitat "pa bože ovaj stvarno nije normalan") su iznosili takve zaključke čisto da bi se obratila pažnja na njih ili njihov blog.
Ali dobio sam mnogo mailova, gdje su me između ostalog pitali kako sam uspio zaintrigirat medije za taj slučaj.

Ja isto nisam znao, bio sam bijesan i razočaran ,željan neke pažnje od strane doktora, al ujedno prizemljivan tezom ja tu ne mogu pomoć našim slučajem. Međutim ,inernet čuda čini a pošto ga imam, zašto ga nebi iskoristio da kažem što prigovorim za ono što me smeta. Prvo sam na javno.hr stavio gdje sam dospio na vijesti, zatim me blog.hr uvrstio među glavne vijesti, pa je preko bloga dospijelo na naslovnicu dnevnik.hr, što se pokazalo da je blog postao veoma moćan medij, i onda su krenula traženja Jutarnjeg, Glasa Slavonije i dali nam priliku da kažemo javno svoju situaciju. I eto, to je jedan od načina kako im se može dat do znanja da nisu u pravu i da se griješi tamo gdje bi se najmanje trebalo griješit. Naravno, ovdje se radi o pojedincima i ne može se generalizirat hrvatsko zdravstvo kao loše, jer nitko ne može reć da su svi doktori isti. Ima medicinskog osoblja koji su izuzetno profesionalni i korektni i koji se vrlo požrtvovno ponašaju prema pacijentima, ali ih se baca u sjenu sa incidentima pojedinaca.
Tužba?
Pogledaj nam sastav vlade i prefikse sabornika, - dakle nema svrhe se tužakat jer se neke stvari ne mogu promijenit, a u krajnjem slučaju možeš bit optužen za klevetu.

ingorance.jpgDakle, oni su takvi jer im mi do dopustimo. Puno slučaja se desilo, pa i gorih, ali se šuti o tome jer im se za koji dan opet treba vratit pa ajde da se onda kaže samo rodbini pa mir. Ne, kad bi svatko na svoj problem ukazao, konkretno u medije,makar se to odmah i ne riješilo, mediji će upoznat javnost, javnost je nacija, nacija odlučuje tko će im krojit kapu! Što se više zna i ne zataškava manje će se takve situacije ponavljat i neke će se promjene dogodit, možda. Kažem možda jer nakon iznošenja slučaja u javnost, naravno da se oglasila i bolnica. S ravnateljeve strane sve je to puka izmišljotina i potenciranje naizgled nebitne situacije, dok se uz to još i navodi kako je poklapanje slušalice također izmišljotina, a konačna dijagnoza bolesti nije (po njihovoj tvrdnji) uopće bila vrijedna poziva u pomoć kao i samog izlaska vozila na intervenciju i ispada da bi im trebali zahvaliti jer su nam izašli u susret. Al razumijem, pošto je moje okarakterizirano kao napad, logično je da s njihove strane pored obrane krene i kontranapad. Kaže Bora čorba "...dođi sine ovdje gdje se gine, gdje se gine samo zbog istine..."

A gdje se nalazi u toj pompi zdravlje tog pojednica? Jedino što ti preostaje je da, ako imaš mogućnosti, odvojiš par stotina kn i odeš u kliniku koja nije dio sistema tj u privatnu polikliniku gdje će se doktori moraju ponašat onako kako im dolikuje, profesionalno i humano. Sve se danas plaća, a zdravlje pogotovo, na ovaj ili onaj način.

PoZDRAV!

15.01.2008. u 04:13 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

0

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

____________________

Eurosmijeh
Supermama
Rahatli
hit counter





IZDVOJENO

Dijagnoza ipak vazna
P.S
Hipokratovi krivokletnici
Zenski Brain Pulse!
Kad bi bio bijelo dugme
Muske tajne
Idemo dalje
Što je to F.52
Ekološke sitnice
Svinjokolja-uputstva
Inati se slavonija
Petak - 13